måndag 14 februari 2011

ziek

Idag är första dagen i skolan och jag är sjuk. Det värsta är att jag verkligen måste gå i skolan den här veckan. Ännu värre är att jag måste plugga också, helst redan idag.

Jag är dock inte den enda som är sjuk, många i huset är dåliga och vi smittar väl varandra. Jag hoppas bara inte jag blir så sjuk som vissa andra har blivit. Min hosta är dock inte att leka med. Igår när jag försökte sova var det som värst. Moad skrek från andra sidan väggen "SANDRA, are you dying?!" Jag - "Yes!"

Nu ska jag försöka hitta ett apotek på google maps för jag pallar verkligen inte springa runt o leta i stan, sen ska jag till biblioteket och plugga för att sen ha min första lektion i Internatinal Politics klockan 16.

toitoi

1 kommentar:

  1. Jag har nu förstått hur man kommenterar! haha cleaver girl!

    Jag älskar din blogg och i cant wait tills jag får komma och hälsa på och träffa alla underbara människor! haha :D

    Miss you!

    SvaraRadera